Wymiany, zwroty i reklamacje

WYMIANA TOWARU


1. Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz dokonać wymiany w terminie 7 dni od daty otrzymania towaru.
2. Postępuj według poniższych wskazówek:

a) wypełnij Formularz Wymiany (pobierz Formularz Wymiany),
b) wyślij Formularz Wymiany wraz z wymienianym produktem/produktami na adres
LUXURY-FASHION, Galeria Echo, ul. Świętokrzyska 20, 25-406 Kielce  

 Formularz wymiany

3. Wymiana następuje do 5 dni roboczych (w zależności od dostępności wybranego produktu).

4. Wszelkie przesyłki wysyłane na koszt LUXURY-FASHION nie będą przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne pisemne ustalenia.

ZWROT TOWARU

 
ZWROTY prosimy kierować na adres: 
LUXURY-FASHION
Galeria Echo
ul. Świętokrzyska 20
25-406 Kielce 


1. Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz dokonać zwrotu w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru.

2. Postępuj według poniższych wskazówek:

a) wypełnij Formularz Zwrotu (Pobierz formularz zwrotu),
b) wyślij Formularz Zwrotu wraz ze zwracanym produktem/produktami na adres LUXURY-FASHION, Galeria Echo, ul. Świętokrzyska 20, 25-406 Kielce 

 Formularz zwrotu

3. Wszelkie przesyłki wysyłane na koszt LUXURY-FASHION nie będą przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne pisemne ustalenia.

4. Towar powinien zostać odesłany w terminie 14 dni w takim stanie, w jakim został zakupiony oraz powinien posiadać komplet metek. Wszelkie akcesoria w tym obuwie i torebki powinny posiadać oryginalne nienaruszone opakowane producenta w którym zostały dostarczone. Prosimy pamiętać, że Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

5. Niedopuszczalne jest dokonywanie zwrotów w Butikach LUXURY-FASHION.

6. Zwrot wpłaconej kwoty następuje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania asortymentu przez sklep online www.luxury-fashion.pl Zwrot należności nastąpi na wskazany przez Klienta rachunek bankowy w wypełnionym Formularzu Zwrotu.

7. Prosimy pamiętać, że możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub do chwili dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania towaru.

 

REKLAMACJA TOWARU


1. Wszystkie towary objęte są 24 miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy za zgodność towaru z umową na warunkach wynikających z kodeksu cywilnego oraz innych właściwych ustaw.

2. Reklamacja towaru może nastąpić ze względu na niezgodność towaru z umową.

3. Jeśli zamówiony produkt nie jest zgodny z umową sprzedaży, postępuj według poniższych wskazówek:

a) wypełnij Formularz Reklamacji (pobierz Formularz Reklamacji),
b) wyślij Formularz Reklamacji wraz z reklamowanym produktem/produktami na adres LUXURY-FASHION, Galeria Echo, ul. Świętokrzyska 20, 25-406 Kielce

 Formularz reklamacji

4. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, towar zostanie odesłany do Klienta na koszt LUXURY-FASHION. W przypadku uszkodzenia towaru przez Klienta koszty przesyłki pokrywa Klient.

5. Wszelkie przesyłki wysyłane na koszt LUXURY-FASHION nie będą przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne pisemne ustalenia.

 
 
Błyskawiczna wysyłka

Błyskawiczna

wysyłka

Stały rabat dla stałych klientów

Stały rabat dla

stałych klientów

Darmowa dostawa od 250 zł

Darmowa dostawa

od 600 zł 

14 dni na bezpłatny zwrot lub wymianę

14 dni na zwrot

lub wymianę

Bezpieczne zakupy dzięki szyfrowaniu

bezpieczne zakupy

dzięki szyfrowaniu

Rabat za zapis na newsletter

Rabat za zapis na

newsletter

Zapisz się do newslettera
  • Otrzymasz rabat -5% na pierwsze zakupy (z wyłączeniem kolekcji SPORTALM SKI)
  • Nie przegapisz najlepszych okazji
  • Dowiesz się o nowościach w pierwszej kolejności
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl