WYMIANA TOWARU
1. Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz dokonać wymiany w terminie 7 dni od daty otrzymania towaru.
2. Postępuj według poniższych wskazówek:
a) wypełnij Formularz Wymiany (pobierz Formularz Wymiany),
b) wyślij Formularz Wymiany wraz z wymienianym produktem/produktami na adres
LUXURY-FASHION, Galeria Echo, ul. Świętokrzyska 20, 25-406 Kielce
3. Wymiana następuje do 5 dni roboczych (w zależności od dostępności wybranego produktu).
4. Wszelkie przesyłki wysyłane na koszt LUXURY-FASHION nie będą przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne pisemne ustalenia.
ZWROT TOWARU
1. Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz dokonać zwrotu w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru.
2. Postępuj według poniższych wskazówek:
a) wypełnij Formularz Zwrotu (Pobierz formularz zwrotu),
b) wyślij Formularz Zwrotu wraz ze zwracanym produktem/produktami na adres LUXURY-FASHION, Galeria Echo, ul. Świętokrzyska 20, 25-406 Kielce
3. Wszelkie przesyłki wysyłane na koszt LUXURY-FASHION nie będą przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne pisemne ustalenia.
4. Towar powinien zostać odesłany w terminie 14 dni w takim stanie, w jakim został zakupiony oraz powinien posiadać komplet metek. Wszelkie akcesoria w tym obuwie i torebki powinny posiadać oryginalne nienaruszone opakowane producenta w którym zostały dostarczone. Prosimy pamiętać, że Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
5. Niedopuszczalne jest dokonywanie zwrotów w Butikach LUXURY-FASHION.
6. Zwrot wpłaconej kwoty następuje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania asortymentu przez sklep online www.luxury-fashion.pl Zwrot należności nastąpi na wskazany przez Klienta rachunek bankowy w wypełnionym Formularzu Zwrotu.
7. Prosimy pamiętać, że możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub do chwili dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania towaru.
REKLAMACJA TOWARU
1. Wszystkie towary objęte są 24 miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy za zgodność towaru z umową na warunkach wynikających z kodeksu cywilnego oraz innych właściwych ustaw.
2. Reklamacja towaru może nastąpić ze względu na niezgodność towaru z umową.
3. Jeśli zamówiony produkt nie jest zgodny z umową sprzedaży, postępuj według poniższych wskazówek:
a) wypełnij Formularz Reklamacji (pobierz Formularz Reklamacji),
b) wyślij Formularz Reklamacji wraz z reklamowanym produktem/produktami na adres LUXURY-FASHION, Galeria Echo, ul. Świętokrzyska 20, 25-406 Kielce
4. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, towar zostanie odesłany do Klienta na koszt LUXURY-FASHION. W przypadku uszkodzenia towaru przez Klienta koszty przesyłki pokrywa Klient.
5. Wszelkie przesyłki wysyłane na koszt LUXURY-FASHION nie będą przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne pisemne ustalenia.
Błyskawiczna
wysyłka
Stały rabat dla
stałych klientów
Darmowa dostawa
od 600 zł
14 dni na zwrot
lub wymianę
bezpieczne zakupy
dzięki szyfrowaniu
Rabat za zapis na
newsletter