Wymiany, zwroty i reklamacje

Wymiany


1. Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań możesz dokonać wymiany w terminie 7 dni od daty otrzymania towaru.

2. Postępuj według poniższych wskazówek:

a) wypełnij Formularz Wymiany (pobierz Formularz Wymiany),
b) wyślij Formularz Wymiany wraz z wymienianym produktem/produktami na adres LUXURY-FASHION ul. Świętokrzyska 20, 25-406 Kielce.

 Formularz wymiany

3. Wymiana następuje do 5 dni roboczych (w zależności od dostępności wybranego produktu).

4. Wszelkie przesyłki wysyłane na koszt LUXURY-FASHION nie będą przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne pisemne ustalenia.


Zwroty


1. Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań możesz dokonać zwrotu w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru.

2. Postępuj według poniższych wskazówek:

a) wypełnij Formularz Zwrotu (pobierz Formularz Zwrotu),
b) wyślij Formularz Zwrotu wraz ze zwracanym produktem/produktami na adres LUXURY-FASHION ul. Świętokrzyska 20, 25-406 Kielce

 Formularz zwrotu

3. Wszelkie przesyłki wysyłane na koszt LUXURY-FASHION nie będą przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne pisemne ustalenia.

4. Towar powinien zostać odesłany w terminie 14 dni w takim stanie, w jakim został zakupiony oraz powinien posiadać komplet metek. Prosimy pamiętać, że Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

5. Niedopuszczalne jest dokonywanie zwrotów w Butikach LUXURY-FASHION.

6. Zwrot wpłaconej kwoty następuje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania Asortymentu przez sklep online www.luxury-fashion.pl. Zwrot należności nastąpi na wskazany przez Klienta rachunek bankowy w wypełnionym Formularzu Zwrotu.

7. Prosimy pamiętać, że możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub do chwili dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania towaru.

 

Reklamacje


1. Wszystkie towary objęte są 24 miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy za zgodność towaru z umową na warunkach wynikających z kodeksu cywilnego oraz innych właściwych ustaw.

2. Reklamacja towaru może nastąpić ze względu na niezgodność towaru z umową.

3. Jeśli zamówiony produkt nie jest zgodny z umową sprzedaży, postępuj według poniższych wskazówek:

a) wypełnij Formularz Reklamacji (pobierz Formularz Reklamacji),
b) wyślij Formularz Reklamacji wraz z reklamowanym produktem/produktami na adres LUXURY-FASHION ul. Świętokrzyska 20, 25-406 Kielce.

 Formularz reklamacji

4. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, towar zostanie odesłany do Klienta na koszt LUXURY-FASHION. W przypadku uszkodzenia towaru przez Klienta koszty przesyłki pokrywa Klient.

5. Wszelkie przesyłki wysyłane na koszt LUXURY-FASHION nie będą przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne pisemne ustalenia.

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA

Bądź na bieżąco z nowościami, promocjami!

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl