Elisabetta Franchi to kobieta, która czuje i potrafi wzbudzać emocje u innych. Bo jej życie to właśnie emocje. Żyje pełnią życia, nie wahając się i mając tylko jeden cel - spełnić swoje dziecięce marzenie, które utożsamiało jej wszechświat i najprawdziwsze ja ze światem mody. To marzenie miało się spełnić i tak też się stało.
Elisabetta franchi online
Oto historia Elisabetty Franchi, duszy tytułowej marki, której udało się zdobyć zaufanie kobiet swoim stylem i kreatywnością. Do składników jej sukcesu należy jednak również wielka pasja do tego, co robi, skrupulatne badanie produktów, które projektuje oraz najwyższe zaangażowanie w swoją pracę połączone z odpowiednią dozą pragmatyzmu. Jej podróż rozpoczęła się w Bolonii, gdzie Franchi urodziła się w 1968 roku. Jako czwarte z pięciorga dzieci pochodzi ze skromnych początków - całe gospodarstwo domowe prowadzone było przez silną, samotną matkę, która musiała pokonać trudności finansowe i przeciwności losu, aby samodzielnie je wychować. Po latach Franchi wspominała, jak brak ojca, zmagania, a także pasja i determinacja, by odwrócić swój los, sprawiły, że wytrwale dążyła do realizacji swoich marzeń, nie poddając się trudnościom. Jedyną zabawką i towarzyszem jej dzieciństwa była lalka - symbolizowana dziś przez lalkę Betty - która sprawiła, że marzyła o tym, by pewnego dnia ubrać wszystkie kobiety na świecie.
Elisabetta Franchi – nowoczesne spojrzenie na modę
Z wielkim poświęceniem studiowała w Istituto Aldrovandi Rubbiani w Bolonii. Jej pierwsze spotkanie z modą miało miejsce w czasach, gdy aby przetrwać, podejmowała się dorywczych prac, takich jak praca ekspedientki, co nauczyło ją zwracać uwagę na to, czego chcą klienci i słuchać ich potrzeb. Okazało się to kluczową lekcją podczas tworzenia fundamentów jej udanego biznesu modowego.
W 1995 roku projektantka założyła małe studio projektowe, w którym zaczęła tworzyć koncepcje swojego stylu i pierwsze elementy, kierując się instynktem i przy wsparciu małego, pięcioosobowego zespołu (obecnie firma zatrudnia około 300 pracowników).
Trzy lata później, w 1998 roku, ufundowała Betty Blue S.p.a., która produkowała CELYN b, linię, której nazwa przywodziła na myśl paryską elegancję z literą "b" oznaczającą "Betta", czyli skrót imienia projektantki.
Elisabetta Franchi – poznaj nowoczesne projekty od bolońskiej projektantki
W 2006 roku zakupiła nieczynną fabrykę farmaceutyczną, która w 2008 roku, po dwóch latach planowania i restrukturyzacji, stała się siedzibą domu mody, zajmując powierzchnię ponad 6.000 metrów kwadratowych nowoczesnego i funkcjonalnego piękna w otoczeniu bolońskiej przyrody. Zgodnie z zasadami architektury zrównoważonej ekologicznie, prace renowacyjne przywróciły budynkowi jego dawną świetność, zasilając tym samym zamiłowanie Elisabetty Franchi do architektury i designu, pasji, którą zawsze kultywowała obok mody. W 2012 roku projektantka podjęła decyzję o projektowaniu pod własnym nazwiskiem, zakładając tytułową markę ELISABETTA FRANCHI. W 2013 roku Mediolan został wybrany na lokalizację pierwszego salonu marki, mieszczącego się w 6-piętrowym budynku o powierzchni 950 metrów kwadratowych przy Via Tortona 9.
Sklep internetowy Luxury Fashion – dodaj charakteru swojej garderobie
Jeśli chcesz poznać modne projekty od znanej projektantki, sprawdź nasz asortyment. Znajdziesz tu niebanalne propozycje, które doskonale odzwierciedlą Twoje spojrzenie na modę i styl. Ponadczasowe propozycje i oryginalne projekty sprawią, że niezależnie od sytuacji, będziesz wyglądać jak bogini mody! Sprawdź i zamów już dziś!